28 Eylül 2015 Pazartesi

My BURBERRY PARFÜM




Tertemiz, doğal, kalıcı, canımıniçi bir parfüm My BURBERRY; çıktığı gün koklamaya koştuğum, yeni yılda ise bana hediye gelen.
Parfüm içeriklerine dair anladığım üç aroma vardır: hindistan cevizi, vanilya ve GÜLl! ve tabi ki benim canım BURBERRY'im gül içeriyor.
Piyasaya sürüldüğü zaman yani 2014 sonlarına doğru hakkında çıkan haberlerden aklımda kalan tek şey içinde Şam Gülü olması hatta bu güllerinde Türkiye de yetiştirilebiliyor olması olmuş.
Hakkında çok şey anlatmak yerine bu sayfayı kozmetik dergilerindeki tanıtım sayfaları gibi bileğinizi sürtmenize bağlı olarak dizayn edebilmeyi, o teknolojiyi bulabilmiş olmayı çok isterdim, fakat ben bilimin sanat dalını okudum, maalesef teknolojiyle aram yok. 



Bir fıs buraya, azıcıkta başlık tarafına fıss fısss..
Mis gibi kalın, 
Sevgiler
EK

Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz :
https://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=3828750734219796106

2 yorum :

  1. Sizde benim gibi koku aşığısınız belli öyle güzel anlatım olmuş ki tebessüm ettim :) Bende kışlık var biraz ağır ama çok kalıcı güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, dibini gördüm maalesef :)

      Sil