4 Ekim 2015 Pazar

"DONDURMA MI? SEKER Mi?" MiNT YESiLi OJELER


Huzur dolu bir sonbahar Pazar'ından herkese merhaba.
Aslında İzmir'de yaşayanlar için hala yaz bitmiş sayılmaz, güneş yüzünü ve sıcaklığını bugün de bizlerden saklamadı. Bu sebepten dolayı yazdan kalma bir paylaşım yapmak istedim. Aslına bakacak olursak benim gibi mint yeşili sevenler için bu rengin bir mevsimi olduğunu düşünmüyorum. Yaz-kış ruhumuzu besleyen bir renk mint, nam-ı diğer nane yeşili. Oje olarak parmaklarımıza sürdüğümüzde ise ruhumuzu beslemekle kalmıyor, gözlerimize de sevinç katıyor. Ne çok anlam yükledim bir renge:) Bu haftanın son blog yazısının konusu tatlı bir soru ile başlasın o zaman:
Şeker mi? Dondurma mı?

Oje kategorisinde benim daimi favori rengim mint yeşili ve tonları. Tabi ki sonbaharda toprak tonlarına doğru bir geçiş yapsamda, bu renkten uzun süre ayrı kalamıyorum. Benim gibi düşünüyorsanız size çok tatlı iki ojeden bahsedeceğim.

İlki, Güney Kore markası Etude House' un Sweet Recipe Ice Cream Nails serisinden GR701 nolu ojesi. Şişesi adeta minnaklıktan bolca nasibini almış. Bir dondurma külahı şeklinde tasarlanan kapağı ile biz kadınların "ay çok şeker, yeme de yanında yat" diyerekten havada kapacağı bir oje mertebesine ulaşmış. Bu sebepten dolayı bu yazı koleksiyon sahiplerine bir sesleniş niteliğindedir:)
Yassı fırçası sayesinde sürümü çok kolay ve pürüzsüz bir dokusu var. Tek katta istenen tok duruşu veriyor, parlak bitişli ve çok çabuk kuruyor. Tırnak uçlarından da kolay kolay silinmiyor, soyulmuyor. Türkiye de Etude House ürünlerinin satışı yok. Ben online yolu kullanarak ebay üzerinden satın aldım. Hiç bir aksilik çıkmadan 15 gün içerisinde elime ulaştı, hem de free shipping ile 3$ civarında cüzzi bir miktar ödedim. Bu fiyata bu kalite inanılmaz dedirtiyor.
Ruhu cıvıl cıvıl olan insanları minnak bir oje çokça mutlu ediyor, test edildi, onaylandı. Ayrıca tatlı mı tatlı renkleri var, bir inceleyin derim.

Gelelim esas şahaneye:)
Yazın, İzmir Bostanlı Watsons şubesi açılır açılmaz aldığım ilk şey şekerli görünüme sahip olan bir oje olmuştu. Rimmel London'ın Sweetie Crush serisinden 010 Fizzy Applelicious renginden bahsediyorum. İki kat sürümde üstü şekerli bir tırnak görünümüne ulaşıyorsunuz. Böyle bir teknik zaten vardı, ojenizi sürdükten sonra üzerine toz şeker serperdiniz ama bu öyle toz şeker gibi diri diri durmuyor. Dokusu hafif pürüzlü, görünümü sedefli yeşil,sanki elmalı şekerleme.
Diğerinde olduğu gibi bunun da pembeli sarılı, çeşitli renkleri mevcut.


Eee ne karar verdiniz? Sizin tercihiniz dondurma mı? Şeker mi? Yoksa siz de benden misiniz? :)
Mintli kalın,
Sevgiler,
EK

Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz:



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder