15 Ekim 2015 Perşembe

FAVORi MAKYAJ TEMiZLEME ÜRÜNLERi / BIODERMA-LANCOME-ROSENSE



Makyaj yapmak zevkli, peki çıkartmak sizin için de dert mi? Eğer doğru temizleme ürünlerini seçerseniz günün sonunu düşünmeden rahatça makyaj yapabilirsiniz. 
Temizleme ürünlerini seçerken dikkat etmemiz gereken en önemli şey ise cilt tipimiz. Cilt tipimizi bilirsek yanlış bir ürün tercih etmemiş oluruz. Bir ürüne iyi veya kötü diyebilmem, ürünün kendi cildime göstermiş olduğu uyumla alakalıdır. Cildimde işe yaramayan, cildime uymayan bir ürün başka birisinin en sevdiği olabilir. Bu sebeple kozmetik mağazalarında ürün alırken cilt tipinize göre ürün yönlendirmeleri yapıldığından emin olmalısınız.
Yıllar önce, bütün günün yorgunluğunu taşıyan cildime, bir parmak dokunuşuyla sizinki yağlı bir cilt deyip Clinique'in en alkollü toniğini sattıklarını hatırlıyorum. Sonuç, bir dermotolog gözünden, alerjik reaksiyon gösteren kuruya dönük karma olduğu anlaşıldı.

Burdan yola çıkarak size en sevdiğim,kendi cilt tipime uyan, işimi kolaylaştıran 3 makyaj temizleme/cilt bakımı ürününü, kullandığım sırayla anlatacağım. 


Öncelikle eve gelir gelmez makyajdan kurtulmak için yüzüme ve gözlerime aynı anda uygulayabildiğim BİODERMA Sensibio H20'dan bahsetmek istiyorum. Bu makyaj temizleme suyu genellikle Garnier'in makyaj temizleme suyunun pahalı versiyonu olarak gösteriliyor. Ancak ikisinide denemiş biri olarak söyleyebilirim ki; Bioderma, rimel ve eyeliner ile makyajınızı yoğun uyguladığınız günlerde, göz kapaklarınızı tahriş etmeden tek dokunuşla çıkartıyor hepsini. Garnier için kendi adıma aynı şeyi söyleyemem, 3-5 pamuk heba ediyorum hala banamısın demiyor, göz kapaklarım kızarıyor. Annem ise benim aksime daha memnun Garnier'inkinden  çünkü; göz makyajını benim kadar yoğun yapmıyor ve cilt tiplerimiz farklı. Ayrıca Biodermanın 500ml olduğunu göz önünde bulundurup miktar ve fiyat bazında Garnier ile karşılaştırdığınızda Biodermanın çok da pahalı  olmadığını görebilirsiniz.
Karşılaştırma yazısı tadında oldu, Bioderma'dan tekil olarak anlatmaya devam ediyorum.
kozmela.com Biodermayı satın alabileceğiniz en uygun yer, ikili olarak 63 TL gibi bir fiyata alabiliyorsunuz, kargonuz elinize kısa bir sürede ulaşıyor. Eczanelerde çok daha pahalı satıldığını gözlemledim. Ayrıca gözlerime yanlışlıkla temas ettiğinde hiç yakmadığını, içeriğinin adeta su gibi temiz göründüğünü söyleyebilirim.


Gelelim ikinci aşamaya: cildimizi arındırmak. Makyajımı iyice çıkarttıktan sonra bir de güzelce köpürterek temizlemekten yanayım. Lancome'un tek bir ürününü seç deseler bir tek seninle devam ederim benim canım✔️
Hassas, alerjik , karma gibi görünen ancak karmadan kuruya dönük, nemsiz bir cildiniz varsa, bu sebeple içerisinde pieling etkili granüller olan yüz temizleme jelleri veya kremleri yüzünüzü yıpratıp zarar veriyorsa, kullanmanız gereken krem/köpük formdaki tek temizleme ürünü Lancome Creme-Mousse Confort Pembiş olandır. İçeriğinde beyaz nilüfer ve Fransız gülleri var. Yüzünüzü yıkayıp köpürterek temizledikten sonra cildinizde mis gibi gül kokusu bırakıyor, verdiği yumuşacık, temiz bir his de cabası. Aynı ürünün karma ve yağlı ciltler için üretilmiş olan mavi rengide mevcut.
Ürünü Sephora, Tekinacar ve Sevil mağazalarında bulabilirsiniz. Güncel fiyatı 85 TL, ürün performans tarafından incelendiğinde verdiğiniz bu parayı hak ediyor mu? Kesinlikle evet. Yüzüme ne sürersem süreyim alerji yaptı, kabarttı, kızarttı. Güzel bir avantajı var, her sabah akşam temizlememe rağmen benimki 9 ay boyunca bitmedi,yani ay başına 9 TL civarı bir miktar düştü. Piyasada Garnier, Loreal, Diadermine ve benzeri uygun fiyatlı ürünlerin hepsini denedim, ayrıca Clinique in bile alerji yaptığı bir dünyada Lancome benim için eşsiz, benzersiz. Tabi ki en başta da söylediğim gibi her ürünün her ciltteki etkisi farklıdır, denemeden bilemeyiz, bulduğumuz zaman da bir ömür onunla geçsin isteriz.



Makyajımızı Bioderma ile sildik, Lancome ile yüzümüzü yıkadık, sıra geldi tonikleme işlemine. Bu aşama benim için hayati bir önem taşımazdı eskiden, taki ciltte kalan makyaj ve sabun kalıntılarını temizlediğini, cildime nem verdiğini deneyimleyene kadar.
Bugüne kadar çok fazla tonik denedim, onlarla da ilgili yakın gelecekte bir yazı derleyeceğim. En sonunda doğru toniği buldum; doğal gül suyu! Evet evet bildiğimiz aşurelerin üstüne dökülen, mevlütlerde ikram edilen, anneannelerimizin evinden eksik olmayan yegane su :) E,e eski toprakların bir bildiği varmış. Gül suyunun markasının önemli olmadığını düşünüyorum, ben Rosense marka olanı aldım. Tüm yüzüme ve boynuma uyguluyorum, mis gibi kokusunun yanı sıra verdiği nem paha biçilemez benim için. Ayrıca kremden önce de cildin kremi emmesi için bir basamak oluyor tonikleme.

Tüm bu uzun yazıyı zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum, bu kadar uzun olacağını tahmin ettim ama önemli noktalara değinmeden geçemezdim.
Sizlerin günlük cilt temizleme ürünleri neler? Hangi ürünlerden memnun kaldınız, hangilerini beğenmediniz? Önerilerinizi, sorularınızı ve düşüncelerinizi yorum olarak aşağıya bırakmayı unutmayın.
Cildinize iyi bakın, 
Sağlıklı kalın,
En önemlisi BARIŞ ile kalın,
Sevgiler,
EK

Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder