9 Ekim 2015 Cuma

SEPHORA KISS ME RENKLi DUDAK NEMLENDiRiCiSi


 Sephora'nın  3 al 2 öde ruj kampanyalarına bayılıyorum. Eğer olurda bir Sephora mağazasında bulursanız kendinizi sakın bu mis kokulu, dudakları yumuşacık yapan ve saatlerce verdiği nemle etkisini sürdüren balmlardan almayı unutmayın.
Yumurta şeklindeki bu minnak balmlar birbirinden güzel renklere sahip. Hele ki kampanya fırsatını yakalarsanız ister kendi koleksiyonunuz için isterseniz de sevdikleriniz için stoklayın derim. 
Ben, bu yazın da trendi olan, 04 Melon Sorbet kodlu turuncu rengini seçtim. Çok koyu olmamakla birlikte tatlı mı tatlı bir şeftali rengi etkisi veriyor, kavun kokusu da cabası.
Ara ara tazeleyerek rengini tüm gün muhafaza edebiliyorum. Bana kendisini sevdiren en güzel yanı da yapış yapış bir his bırakmaması oldu.
İzmir/Alsancak mağazasından satın aldığım bu balmın en kısa zamanda pembe olanından da almak istiyorum. Bu arada sadece balmlarda değil tüm sephora rujlarında ara ara kampanyalar oluyor. Ben bununla birlikte  2 adet de dudak mürekkebi olarak adlandırılan Sephora'nın Rouge Infusion'larından aldım, onlar da başka bir gönderide paylaşılmayı bekliyor.
Tatlı mı tatlı bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum. 
Renkli kalın,
Sevgiler,
EK


Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder