6 Ekim 2015 Salı

SOLEIL TAN DE CHANEL KREM BRONZLASTIRICI


Günün tercih edilesi makyaj ürünü, mis gibi çikolata kokulu bir krem bronzer, 
SOLEIL TAN DE CHANEL 
Bloğum hazırlık aşamasındayken ilk olarak instagram üzerinden paylaşmıştım bu ürünü, artık olması gerektiği yerde yerini aldı, bloğumda :)
Ah biz kızlar, pek çok makyaj ürününü sırf güzel kokuyor diye alırız ama bu bronzer güzel kokusunun yanı sıra tüm övgüleri hakediyor.
Ben, çok fazla ten ürünü kullanmayı tercih etmiyorum, hele ki yaz aylarında hiç kullanmadım diyebilirim. Ancak havaların serinlemesi ile hafif bir fondöten uygulamasından sonra hatta bazen onu bile yapmayarak, sadece göz altı kapatıcımı pudra ile sabitledikten sonra direk kontürleme bölgelerine uyguluyorum. Özellikle kolay uçabilecek toz ürünlerdense bu tarz  krem formdaki ürünleri kullanmayı tercih ediyorum. 
Maalesef bu ürünün, uzun bir süre ülkemizden çekildiğine dair haberler yayılmıştı, İzmir'de hiç bir yerde bulamamıştım. Güzel haberi bundan bir iki ay önce Alsancak Sephora'daki güzellik uzmanı verdi. Chanel, gelen yoğun ilgiye dayanamamış olacak ki bronzer'ının sınırlı sayıda da olsa belirli aralıklarla Sephoralar'da satışa sunulacağının haberini vermiş. Alsancak Sephora da iki adet olduğunu görünce birini kapmıştım. Ara ara mağazaya uğradığımda hala denk geliyorum, eğer bulamazsanız da başka şubelere de sordurarak ayırtıp alabilirsiniz, bir şekilde bir şubede bulunuyor.
30gr'lık paketi çok uzun bir zaman tükenmek bilmeyecek cinsten. Chanel, sade ve şık paketlemesinden hiç bir zaman vazgeçmeyecek gibi duruyor.


Her şeyden öte bu kadar doğal bir tona sahip olan bronzer görmedim ben, her cilt rengine uygun bir duruşu var. Ayrıca, makyaj bazı işlevi de var. Benin için en güzel yanı , kontürleme işleminin baş tacı olması oldu, bu sebeple gelin makyajımda en sevdiğim kısımdı. Sabah 10'dan gece yarılarına kadar bir gram dağılmadan, bozulmadan yüzümdeydi, onca hareket etmeye, öpüşmeye, dansa rağmen bana mısın demedi.

İki aylık deneyimime dayanarak söyleyebilirim ki, pek çok ürüne reaksiyon gösteren kuruya dönük karma, hassas ve alerjik cildimde hiç bir tepkimeyle karşılaşmadım.
Ben bu bronzer'ı eğer fondötenin üzerine uygulayacaksam genellikle Chanel'in diğer bir ten ürünü olan VITALUMIERE AQUA fondötenini kullanmayı tercih ediyorum. Bu hafta bu fondöten hakkında da bir inceleme yazısı paylaşacağım, o sebeple şimdilik daha fazla ayrıntıya girmiyorum. 

Unutulmaması gereken çok önemli bir şey var. Makyaj malzemesi satın alırken sadece  markasına önem vermektense her zaman cildiniz neye uyum sağlıyorsa ve sağlıklı duruyorsa onu tercih etmelisiniz. Görüp, duyup hemen almadan önce, ürünü mağazalarda cildinize uygulatıp, mümkünse o gün boyunca cildinizdeki duruşunu, cildinizin reaksiyon gösterip göstermeyeceğini takip ettikten sonra alın. Pahalı olan her ürün size uyar, alerji yapmaz diye bir şey söylemek asla doğru değildir. Önümüzdeki günlerde high end yani yüksek kalite markaların yanı sıra pek çok drugstore yani onlara muadil olabilecek markalardan da ürünler tanıtıyor olacağım.

Kendinizi iyi hissettiğiniz güzel bir gün olsun,
Sevgiler,
EK
Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz:

2 yorum :

  1. Ne güzel anlatmışsınız benim de çok istediğim bir ürün ama bulamıyorum yaa bulamıyorum fiyatını bile göze almıştım! Bir ara Sevil'in sitesinde satışı vardı. Umarım denk gelirim bulurum bir yerlerde. Sevgileeer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bakimlii Bayan,
      Memnun oldum, herhangi bir Sephora mağazasına haber bırakmayı deneyin, gelince arıyorlar.
      Bir arkadaşım o sayede kavuştu:)
      Umarım kısa sürede bulursunuz,
      Sevgiler.

      Sil