5 Ekim 2015 Pazartesi

VINTAGE - GELiN BUKETi


Herkese Merhabalar!
Mutlu gününüzde yanınızda olamayanlar, gök yüzünden izleyenlerinizdir, onlar da vintage bir fikirle elinizden tutuverirler.
İnanın bir gelinin en mutlu, en duygusal anıdır o an...
Gelin Buketim İzmirli tasarımcı Büşra Edebali tarafından hazırlandı, ben de küçük bir dokunuşla "gelinlerimi" ekledim.
Vintage gelin buketim doğuverdi bu şekilde.


Fotoğrafçıda küçülttürdüğüm fotoğrafları bir kırtasiyeden aldığım anahtarlık çerçevelerin içine yerleştirdim. Bujiteri halkalar ile de dantelle işlenmiş gövde kısmına iliştirdim.
Bu kadar kolay, bu kadar anlamlıdır sevginizi yaşatmak.


Vintage'lı kalın,
Sevgiler,
EK
Linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olabilirsiniz:

1 yorum :

  1. Dünya çiçekleri ;melek arkadaşım ve melek annemin güzel yüzleriyle taçlanmış...VİNTAGE gerçek anlamını ruhumuzun kanatlarında zaman yolculuğuna çıkarmış,mükemmellllllll...

    YanıtlaSil