26 Kasım 2015 Perşembe

JOHNSON'S BABY KOLAY SAÇ TARAMA SPREYi


Merhaba ışıldayan parlaklık!
Saçlarımızın karışıklığını açmak için mücadelemiz ilkokul yaşlarında başlar ve o saçlar uzun olduğu sürece devam eder :) Bir gün gelir, duştan çıktıktan sonra isyan eder, kestirip kurtulursunuz saçlarınızdan ama sizde kıyamayanlardansanız, benim gibi neliklerle uzattım ben o saçları diyorsanız, denemediğiniz ürün kalmaz :) Saçlar boyalı olunca işiniz daha da zorlaşıyor, saç uçları yıpranıyor, elastikleşiyor, saçlar nemini kaybediyor, duşta dünyanın kremini uygulayın fayda vermiyor, o saçlar a-çıl-mı-yor! Sonra bir zamanlar reklamlardaki gibi, saçınız açıkken birinin saçınıza dokunası tutuyor ve kilit! Yıllardır hemen hemen her markanın saç bakım kremlerini, duştan sonra saç açmayı kolaylaştıran spreylerini deniyorum, ilk kullanımlarda işe yarıyor gibi görünseler de, bir kaç kullanımdan sonra ya saçta ağırlık hissi veriyor, yağlanmasına yol açıyor ya da sadece güzel bir koku bırakıyorlar. Son zamanlar da yeni bir dostum var! Dostum diyorum, çünkü bugüne kadar hiç kimse hayatımı bu kadar kolaylaştırmadı. Johnson's Baby 'nin kolay saç tarama spreyinden bahsediyorum. İlk gördüğümde açıkçası alıp almamak konusunda kararsız kaldım. Bebeklerin ipek gibi saçlarını açmak için çok fazla bir performansa zaten gerek yoktur, bu ürün boyalı bir saçta ne kadar etkili olabilir ki diye düşündüm. Geçtiğimiz günlerdeki indirim furyasında da dayanamayıp aldım. Almamı tetikleyen sebeplerden biri de daha önce Johnson's Baby 'nin Bed Time isimli vücut şampuanından çok memnun kalmış olmamdı, bebeklerin hassasiyetine göre üretilen ürünler genellikle benim gibi alerjisi olanlar için ideal ürünler oluyor. 
İlk izlenimlerime gelecek olursak, Johnson's Baby saç tarama spreyi benim yıkandıktan sonra karmakarışık, yumağa dönüşen saçlarımı 4-5 püskürtme ile açmayı başardı. Bu saç spreyi sayesinde ekstradan bir bakım yağı sürmeme de gerek kalmadı çünkü içerisinde az miktarda da olsa argan yağı mevcut. Hiç bir şekilde saçımı yağlandırmadı ve ağırlık hissi vermedi. Zaten yapısı da adete su kıvamında. Kokusuna gelecek olursak şu şarkıyı hiç abartmıyorlar doğrusu, saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi <3 :)
İçeriğinde parıltılı vücut yağları gibi herhangi bir sim yok yalnız vadettiği ışıldayan parlaklık  gerçek! 200 ml' lik kutusuyla adete bir mucize spreyi diyebilirim. Gün ışığında canlı ve sağlıklı görünen saçlarıma geri kavuştum, hem de sanki hiç boya yokmuşcasına.
Deneyenleriniz olursa umarım benim kadar memnun kalır. Herhangi bir kozmetik marketten satın alabilirsiniz. Güncel fiyatı 13 TL civarında.
Bu sprey ışıldayan parlaklık serisinin devam ürünü, şampuanı ve saç kremini henüz denemedim. Deneyenleriniz varsa yorumlarınızı aşağıdaki kutucukta benimle paylaşmayı unutmayın.
Haftanın tamamlanmasına kısa bir süre kaldı. Havalarda serinlemiş, yağmur da tatlı tatlı yağarken sonbahardan kışa geçmenin tadını çıkartın.
Seygiyle kalın,
EK

Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder