16 Kasım 2015 Pazartesi

RIMMEL LONDON - LOVE GLITTERS PIRILTILI OJE


Tam manasıyla "Yeni Yıl" ruhunun ortasındayım :)
Yılın en umutlu, en mutlu mevsimi, en güzel son iki ayıdır benim için <3
Bu zamanlarda heyecanla yeni yeni süsler arar, heyecanla çam ağacımı süsler, çocuk gibi hediyeler alarak ağacın altına dizer,  31 Aralığı iple çekerim. Evde her yerden bir pırıltı sallanır, küçük küçük çanlar çalar, yeni yıl şarkıları hiç bıkmadan usanmadan listelenerek dinlenir de dinlenir :) Tüm bunları herhangi bir din, dil, ırk ayrımı gözetmeksizin sadece mutlu olmak, dolayısıyla mutlu etmek için yaparım. 
Bu sene Kasım ortası itibariyle minik minik hazırlıklara başladım. İlk pırıltılı, ışıl ışıl paylaşımım ise Rimmel London'ın yeni çıkarttığı ojelerinden, "top coat" yani son kat olarak uygulanan ışıltılı ojesi olsun istedim :) Ben içerisinde sarı ve rose altın pırıltıları olanı aldım. Kırmızılı, mavili çeşitli renkleri mevcut. Siz de bu zamanlarda ışıltıyı seviyorsanız veya yeni yıl gecesi için minik parıltılar arıyorsanız, bu ojelere bir şans vererek Watsons mağazalarına bir göz atın derim. 
Son kat olarak sürülen bu tarz ojeler hem verdiği parlaklıkla göze hitap ediyor hem de ojenizin dayanıklılığını arttırarak tırnaklarınızda uzun süre kalmasını sağlıyor.

031 Mistletoe Mischief (Yaramaz ökseotu:))

2016'ya yaklaşırken her şeyin isteklerimiz doğrultusunda, kusursuz bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum, tüm ışıltılar, yenilikler bizimle ve sevdiklerimizle olsun.
Bir de Nat King Cole' den en sevdiğim yeni yıl şarkısını armağan ediyorum hepinize: 


Sevgiler,
EK

Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:

Follow my blog with Bloglovin

3 yorum :

  1. fotoğraf görsellerin öyle güzel ki gösterdiğin ürün kötü bile olsa aldırır :)))

    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil