7 Kasım 2015 Cumartesi

VINTAGE - KURUTULMUS GÜLLER iLE HEDiYELiK HAZIRLAMA


Benim en sevdiğim çaydır gül çayı <3 Mis gibi kokusu, beni sonbahardan kış'a doğru yolculuğa çıkartır ve kendi içimdeki vintage dünyamda kaybolur giderim.
Peki çok sevdiğiniz şeyleri sizin için çok anlamlı bir günün anısı olarak saklasa sevdiğiniz herkes, güzel olmaz mı? İşte ben de evlilik arifesinde tam da bu soruyu sordum kendime :)
Evleneceğimiz yerin adının "Rose Garden" (Gül Bahçesi) oluşu mu dersiniz, çiçeğim, dantelim, saçım, davetiyemiz mi dersiniz, gül çayı aşkım ve gül şeklinde ikramlık bezeler mi dersiniz, açılmış pembe güllerin güzelliğimi dersiniz bilmem ama gül reçeline kadar hatta parfümümün Şam gülü notalarına kadar uzatabilirim konuyu :)
İsteyenin çay olarak demleyip içebileceği ve tadıyla kokusuyla bizi güzelliklerle hatırlayabileceği, isteyenin görüntüsüyle saklayıp arada bir açıp koklayarak yine bizi sevgiyle anabileceği bir hatıra bıraktığımızı düşünüyorum. Neticede güzel bakan herkes bizi güzel görüyor zaten.
Yapmaya karar verdikten sonra, malzeme alışverişi ardından kısa bir süre  içerisinde minnak şişelerimizi tamamladık.
Sizin için önemli olan herhangi bir gününüzde buna benzer şeyler hazırlayabilir veya 
hazırlatabilirsiniz. Yeter ki hayalleriniz ve içinde yaşadığınız masallarınız gerçek olsun <3





Bizim için birer avuç mutluluk taşıyan herkese sevgiyle <3


Şimdi bir bardak gül çayı demleyerek ruhumun vintage yanını beslemeye gidiyorum. Bir de tatlı bir tavsiye; Diego Garcia'dan "Roses and Wine" dinleyin ;)
Size mis gibi bir hafta sonu diliyorum.
EK

Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:

2 yorum :

  1. ay şahane görünüyorlar muhteşem :) keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bloğuma da beklerim :) sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de takip ediyorum hemen, sevgiler.

      Sil