1 Şubat 2016 Pazartesi

RIMMEL LONDON KATE MOSS - RUJ iNCELEMESi


Bozdağ'dan merhaba!
Kışlar hangi bölgede yaşarsam yaşayayım benim için soğuk ve kurak geçiyor doğrusu. Cildim için ne kullanırsam kullanayım bir nemsizliktir alıp başını gitmiş vaziyette. Son yıllarda adı konulan soğuk alerjim ise adeta şımartılmış assolist. Durum böyle olunca gelsin merhemler, gitsin kremler, çok fazla ürün deneme fırsatım oldu. Şubat ayının ilk konusu ise dudakları nemlendirme olsun istedim. 
Kış aylarında en çok şikayet alan nemsizlik özellikle dudaklarda kendini göstermeye başlıyor. Biz kadınlar kendimizi bildik bileli elimizden dudak nemlendiricilerini düşürmemişizdir. Nivea ile başlayan yolculuğumuz bu zamana kadar binbir çeşit marka ile devam etti. Nemlendirsin, iyi gelsin de adı önemli değil dedik. Nitekim doğru olan da dudaklara ruj sürmeden önce nemlendirmek. Hatta bir adım daha gerisine giderek nemlendirmeden önce peeling yaparak da kuruyan ölü derilerden kurtulmamız gerekir. Bakım işlemi bittikten sonra da rujumuzu sürebiliriz artık.
Rimmel London' ın Kate Moss imzalı rujlarından 48 numaralı en koyu nude rengi uzun süredir kullanarak memnun kaldığım, nemlendirme özelliği de benim için normal olan rujlardan. Bu ruj serisinde toplam beş farklı ton ve bir adette renksiz balm var. En açık tonları daha çok beyaz tenliler de doğal duruyor. Yine de şeftali nude renklerini seven ve tenine yakışan buğday ve esmerler de yok değil. Bendeki 48 numarası bordo-kahve tonlarda bir renk. Son zamanlarda popüler olan bir nude yani çıplak dudak sevdasıdır sürüyor. Gayette güzel bir sevda aslında, özellikle doğal, hafif ve günlük makyaj sevenler için. Bendeki bu renk ise doğal durmasına doğal duruyor ama pek fazla nude sayılmaz :)


Ayrıca rujun kremsi, kolay sürülebilen bir yapısı var.  Nem vermeyi ve 8 saat kalmayı vadediyor. Daha önceki Chanel Ruj incelemem de de belirtmiştim, benim bir rujdan saatlerce kalması gibi bir beklentim yok. Yemek yedikten veya bir şeyler içtikten sonra pratik olarak tazeleyebileceğim rujlar kullanmayı seviyorum. Bu ruj da renk olarak koyu bir ruj ve gün içerisinde gerektikçe tazemele gerektiriyor. Buraya tıklayarak Chanel Rouge Allure incelemesini de okuyabilirsiniz.
Watsons mağazalarından birine yolunuz düşerse siz de zevkinize ve teninize uyan bir rengini deneyebilirsiniz. Fiyat olarak 10-15 TL arasında. İndirim zamanlarına denk gelirseniz  daha bile ucuza alabilirsiniz. Biraz daha bir şeyleri yapabilirsiniz edebilirsiniz dersem de sanırım şirinleri hep birlikte göreceğiz :)
Karda kışta dağda bol bol nemlendiricili ürünler kullanın, cildinize çok iyi bakın.Deneyimlerinizi ve fikirlerinizi yorum olarak aşağı bırakmayı unutmayın.
Sevgiyle kalın,
EK

Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:


5 yorum :

  1. Merhaba bloğunuzu yazarkafe aracılığıyla geldim ve 29. takipçiniz oldum :) rimmel london bu serisini hala kullanma fırsatım olmadı ama yazınızın sayesinde hemen alıp denemek istiyorum :) Bu arada bende bakım ve güzellik bloğuma mutlaka bekliyorum sevgiyle kalın :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım ben de 995. oldum az önce =) Memnun oldum düşüncelerinize , teşekkür ederim. Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sormak istediğin bir şey olursa n'olur çekinme hep burdayım:) iyi bloglamalar

    sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
  4. bende geldiiimmmm tabiki takipteyimmm ve bu seriyi cok dogal ve guzel buluyorum hem renkli hem nemli tam kışlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkkür ediyorum, kış'ın güzel yoldaşı rimmellondon :) Sevgiler.

      Sil