23 Mart 2016 Çarşamba

MAC FLUIDLINE GEL EYELINER - BLACKTRACK (SiYAH JEL EYELINER)


Merhabalar!
Bu dönemde öncelikle en büyük dileğim insanlığın biran önce aydınlanıp, huzurla yaşamayı öğrenmesi!
Gelelim bugünün konusuna. Herkesin ömürlük bir siyah kalemi veya eyeliner' ı olmalı diye düşünüyorum çünkü siyah benim için daima kurtarıcı olmuştur. Spor da olsanız şık da olsanız kalemi çekme şeklinizi değiştirerek bile makyajınızı tüm gün idare edebilirsiniz. Belki henüz en güzelini, akmayanını, dağılmayanını, tok bir renge sahip olanını arayanlarınız olabilir. Bu sebeple kendi deneyimlerim sonucu en beğendiğim siyah jel eyeliner'dan bahsetmek istedim; Mac' in Fluidline Blacktrack Gel Eyeliner'ı.


Bugüne kadar siyah kalemlerini denediğim pek çok marka oldu ; Dior, Lancome, Golden Rose, Avon (SuperShock), Oriflame, Wet n Wild ve Flormar bunların başında geliyor. Farkettim ki, birisinde hiç akmayan kalem ben de kap karanlık gözlere, siyah siyah birikimlere ev sahipliği yapan göz kenarlarına ve kurum gibi birikimleri olan göz altlarına sebep olabiliyor. Bu nedenle kendiniz de denemeden hiç bir göz kalemini satın almamanızı öneririm. Cildinizin yağlı veya kuru olması, makyaj öncesi kullandığınız krem, baz, sabitleme pudraları vs pek çok şey kaleminizin kalıcılığında değişikliklere sebep olabilir. Ben alerjilerimden dolayı göz içlerime uygulama yapmıyorum fakat göz üstüne veya kirpik diplerine çok güzel eyeliner uygulayabiliyorum :) Kuyruk sevmediğim için benim için sürmesi zor olmuyor. Genellikle jel eyelinerlar fırçalar yardımıyla sürüldüğü için kullanımı pek kolay olarak bilinmezler. Ancak Mac Fluidline - Blacktrack benim için bu tabuyu kırdı.


 Miktarı 3 gr' lık bir ürün. Açtıktan sonra kapağı ters olacak şekilde sakladığınızda ve kullanım sırasında uzun süre kapağını açık bırakmadığınız da  kolay kurumasını önlemiş olursunuz. Ben 3 sene de 2 kutu bitirdim. Açıkcası her gün makyaj yapmadığım için rahatlıkla uzun uzun kullanabiliyorum. Fiyat olarak baktığımızda ve piyasadaki benzer ürünlerle kıyasladığımız da uygun fiyatlı bir eyeliner olmadığını söyleyebilirim. Şuan da Mac Mağazalarında satış fiyatı 55,00 TL. Ancak kullanım süremin çok uzun olması, ben de hiç bir akma ,dağılma yapmaması, renginin matlığı ve kalıcığı sonucunda bu fiyata değer bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Ben ilk satın aldığımda fırçası ile birlikte satın almıştım. Mac'in 266 numaralı açılı fırçası ile uyguluyorum. Ancak başka bir açılı fırça ile de çok rahat kullanabilirsiniz. Bir kaç deneme sonucunda eliniz de rahatlıkla sürmeye alışıyor. Uyguladığınız fırçanızı kullanım sonralarında yıkamaya özen gösterin çünkü kısa süre de fırça katılaşacağından bir sonraki sürümleriniz de oluşan sertlik gözünüzü rahatsız edecektir.
Parlak ve ıslak duran siyah rengi sevmediğim için bu eyeliner'ın matlığı benim onu çok sevmeme sebep oldu. Akşam olduğunda göz makyajı temizleyicisi ile çıkartmadan asla akmıyor. Diğer markalarda başıma gelen kuruyup dökülme veya göz altlarıma bulaşma, en kötüsü bir kaç kere üzerinden geçmeden rengini vermeme gibi bir durumla Mac de karşılaşmadım. Özellikle bu son söylediğim bir kaç kere sürmek zorunda kalma durumu tahrişlerden dolayı alerjilere sebep olabiliyor. Bu eyeliner için ben de böyle bir durum söz konusu olmadı. 


Yıllarca çeşitli göz kalemlerine fırsat verdim, hala da yukarıda saymış olduğum markalar çekmecem de duruyor. Bu sıralar kahverengi kalem olarak da Note'un kalemini deneyimliyorum. Başka bir yazımda paylaşılmak üzere sırada bekleyenler arasında kendisi :)
Aranızda Mac Blacktrack'ı kullananlarınız varsa veya memnun olduğunuz başka bir siyah kalem veya eyeliner ile ilgili yorumlarınızı bırakmak isterseniz aşağıda yorumlar kısmında benimle görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın.
Şansımıza değil de, huzurla, korkmadan yaşayabileceğimiz günlerimiz olsun.
Sevgiyle,
EK

Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:

2 yorum :

  1. I heard so many good things about this one by MAC. I need to give it a go. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Lenya, I followed you on GFC^^ Thanks for your kind reply, you should try it, you won't regret :)
      Have a nice day,
      EK.

      Sil