24 Eylül 2016 Cumartesi

SiYAH NOKTA TEMiZLEYiCİ BURUN BANDI - AGiSS BURUN BANDI (A101)

Merhaba!
Bir süredir siyah nokta temizleyici burun bantları ile ilgili bir yazı yazmak istiyordum. Bir kaç hafta önce A101 de daha önce görmediğim bir markaya rastladım, alıp denemek istedim. Sonuç; Agiss daha önce denediğim bantları bir kenara attırdı :)
Gratiste satılan Celluca marka bantları kullanıyordum bir aralar, fakat son zamanlarda bulamamaya başladım. Bim de satılan bantlar ise kara borsaya düşmüşcesine bulunamıyordu. Herhalde herkesin heryerini noktalar bastı diye düşünüyorum artık :) Neyse, Agiss diğer bantlara göre daha kokusuz. İşin koku tarafından giriş yaptım ama daha önce diğer bantlardan kullananlar benim ne demek istediğimi daha iyi anlamışlardır. Keskin, kötü bir kokusu yok bu bantların, hatta ilk yapıştırdığımda hafif bir alkol kokusu aldım, sonra herhangi bir koku kalmadı. Diğer tüm bantlarda olduğu gibi burnunuzu ıslatıp yapıştırıp kuruyana kadar bekleyip çekiyorsunuz. Dayanabilirseniz yavaş çekmenizi öneririm, hızlı çektiğime oranla daha iyi temizliyor.


Fiyatı 4,5-5 TL olması lazım. İçerisinde 6 adet bant mevcut.
Cildim kuru ve alerjik olmasına rağmen bu bantı kullandıktan sonra diğer bantlarda olduğu gibi bir kaşınma, kuruma reaksiyonu yaşamadım burnumda. Ben fazla siyah nokta sorunu yaşamadığım için aklıma estikçe, hafta da bir uyguluyorum. Alışveriş yaparken denk gelirseniz belki siz de denemek istersiniz.
Bir burun bandı için söylenmesi gereken daha fazla bir şey olmamalı =)
Sevgiyle kalın,
EK


Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:



30 yorum :

  1. Canım güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  2. Good post
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  3. Hiç denk gelmemiştim, Agiss ürünlerini seviyorum. Görürsem alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agiss in tavsiye edebileceğiniz hangi ürünleri var?

      Sil
    2. Ben hazır ağda bantlarını beğeniyorum. Cildi pek yormuyorlar. Ağda sonrası için sprey şeklindeki yağı da güzel. A101'den alıyorum.

      Sil
    3. İlk fırsatta deneyeceğim, teşekkürler.

      Sil
  4. Selam ben geldim. ^^
    Siyah noktalarda işe yarıyor mu? Hep görüyorum ama hiç kullanmayı düşünmedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten denediklerim arasında en başarılısı bana göre :) Denemekte fayda var :)

      Sil
  5. Good post!
    I'm following you hope u follow me back ;)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks, I followed you back :)
      Kind regards

      Sil
  6. Merak ediyordum bu yazi iyi oldu

    YanıtlaSil
  7. Hemen kızıma söylüyorum.Onun siyah nokta sorunu var.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydasını görür, sevgiler.

      Sil
  8. ben de bimdeki bantlardan kullanıyorum çok etkili oluyor ama sadece burun bölgemdekiler için etki etti o yüzden youtubeda aktif karbon jelatin ve sütle hazırlayabileceğiniz bir maske gördüm.Tıpkı bu kore ürünleri gibi siyah maske tüm yüzüne uygulayıp sonra soyuyoruz onlardan deneyeceğim bakalım. bantlardan ümidi kestim artık bazı bölgelerde etkili olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydasını görüp paylaşırsan tekrardan sevinirim. Sevgiler

      Sil
  9. merhaba Esincim hep görüyordum bu burun bantlarını yazını okumam iyi oldu paylaşım için Teşekkürler :)))) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  10. İadeyi ziyarete geldim 😊 ilk defa duydum bu ürünü bende ilk zamanlar da nivea bantlarını kullanıyordum sonra bimdekine geçtim bunuda denemek lazım

    YanıtlaSil
  11. Birde takip et butonunu göremedim ama 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=3828750734219796106
      Bu linke tıklayarak da takip edebilirsiniz ama sitede hemen sağ da resmimin altındaki yazının hemen altında:)

      Sil
  12. bende ürünü ilk defa duydum ve süreklide giderim a101 e bidahaki ziyaretime daha iyi bakim bende teşekkürler yazı için :) iadei ziyarete geldim çok sevdim blogunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum, denerseniz yorumlarınızı paylaşın mutlaka, sevgiler

      Sil
  13. bende görüp merak ediyordum, madem bimimkine rakip olur diyorsunuz denemek lazım. Bu arada hikaye kalpli kadın blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil