8 Şubat 2017 Çarşamba

YVES ROCHER - YASLANMA KARSITI GÜNES KREMi


-Kış Güneşi yüzünü gösteriyor mu oralarda acaba?
-Bu sene baya bir soğuk yaptı.
Klasik kış söylemleri ile yeniden merhaba :)




Yaz kış demeden güneş kremi kullananlardan mısınız?
Umarım öylesinizdir, çünkü güneş ışınları yalnızca yazın değil kışın da cildimizi etkilemeye devam ediyor. Soğuklar bir yana, ciltteki nem kayıpları kış ile beraber iyice artmaya başladı. 
Benim gibi kuru ve hassas bir cilde sahipseniz güneş kremi kullanmama gibi bir seçeneğiniz  zaten olmamalı. Kuru ve hassas ciltlere özel temizleme sütü, tonik, gündüz kremi kullanmama rağmen yeri geliyor cildim pul pul kurumaya devam ediyor. Heleki kızarıklıklar yok mu o kızarıklıklar! Başımın belası. Tabiki al yanaklı olmak kötü bir şey değil ama bu alerji boyutlarına ulaştığında çare aramak bizim faydamıza ;)


Tüm cilt bakım ürünlerine ek olarak güneş kremini yaz kış kullanmaya devam ediyorum. Yves Rocher'in yaşlanma karşıtı güneş kremini iki senedir deneyimliyorum. Fiyat ve performans açısından oldukça başarılı bir krem. Dışarı çıkacağım zaman makyaj altına da günlük nemlendirici yerine uyguluyorum, makyajımda herhangi bir kusma veya ciltte yağlanma problemi yaşamadım. Ancak özellikle belirtmem de fayda var, cildim kuru ve hassas, aynı krem yazın eşimin yağlanmaya meyilli cildinde sivilcelenmeye sebep oldu. Besin kaynaklı olabilir mi diye şüphelenerek farklı zamanlarda da denedik ancak aynı sorun devam etti. Bu yüzden Yves Rocher'in yaşlanma karşıtı koruyucu güneş kremini kuru ve hassas ciltlere tavsiye edebiliyorum. Siz yine de denemeden almayın, her ürün her ciltte aynı etkiyi gösterecek diye kesin bir yargıda bulunamayız. 
Cildi yağlı olup da bu kremden memnun kalanlarınız varsa da muhakkak aşağıda yorumlar kısmında benimle düşüncelerinizi paylaşın.


Krem 30 ml'lik  boyutta, geçtiğimiz hafta indirimli fiyatı 60 TL ye geldi yanında da maskara hediyesi vardı. Yapısı çok yoğun değil ama jel gibi de değil tabi ki. Sürüldükten sonra asla suratta beyaz bir tabaka şeklinde kalmıyor, daha sürülürken cilt tarafından emiliyor. İçerisinde 50 spf bulunuyor, yani güneş koruması oldukça yüksek. Yaşlanma karşıtı olduğu yazıyor paketinde. Kaz ayaklarını geçirecek hali yok tabiki ama cildin kaybettiği elastikiyeti yeniden kazandırdığı ve cildi nemlendirdiği için ince çizgilerin oluşum süresini uzattığı söylenebilir. Amma afilli cümle oldu:) 
Eskiden güneş kremimi varmış vallahi. Almanyadan gelen lacivert kutulu nivea kremini sürerdi anneannem, boynunu yukarı doğru kremlerdi, maşallah kımkırışık olmadı hiç bir zaman. Bilakis babaannem de aynı şekilde, zeytinyağı her şeyin ilacı derdi :) Sağolsun teknoloji, pazarlama kanalları ve diğer satış organları hayatımıza dahil oldu olalı vücudumuzun her bir santimetrekaresinin kremi ayrı :D. 


Şaka bir yana, güneş kremi kullanmak sadece günlük korunma ve nem ihtiyacının yanı sıra gerçekten cilt kanserine karşı alınabilecek en temel önlemlerden birisi. Güneş kremimi yazın gün içerisinde ihtiyaç duydukça uyguluyorum, kışın ise tüm gün idare ediyor beni. Şimdilik krem hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Olumlu veya olumsuz deneyimlerinizi aşağıda yorumlar kısmına yazmayı unutmayın. 
Dönüşümlü olarak kullandığım Kiehls'in nemlendirici kremi hakkındaki yazıma ise buradan ulaşabilirsiniz. Yakın zamanda da son zamanlarda kullandığım günlük nemlendiricim olan Yves Rocher Sensitive Vegetal, hassas ve kızaran ciltler için nemlendirici kremimi yazacağım.



Kısa zamanda görüşmek üzere,
Güneşi özleyenlere selam olsun! <3
EK



Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:

3 yorum :

  1. kuru ve hassas ciltliler daha çok dikkat etmeli cildine bakım yaparken :) boş bırakmaya gelmiyor ! aloe vera lı güneş kremi kullanabilirsin. bana çok iyi geliyor :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık. Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    http://hgkgunlukleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil